Levering fra PLUS
Få svar på dine spørgsmål om levering når du bestiller produkter fra PLUS
Hvordan leveres varen?
- Vi gør opmærksom på, at varerne bliver leveret som kantstenslevering. Levering sker med en trailer der er op til 18m lang. Det er derfor strengt nødvendigt, at der er gode tilkørselsforhold, , vejen er let og fremkommelig og der er mulighed for at ”køre rundt” uden at vognmanden skal bakke. Der leveres kun til brofaste øer.
Skal jeg være hjemme, når varen leveres?
- Nej, du behøver ikke være hjemme ved levering. Fragtmanden læsser af på en passende placering. Du kan eventuel sætte et skilt op til chaufføren, så ved han, hvor du gerne vil have dine varer placeret.
Skal pallerne retur?
- Nej, vi leverer dine produkter på engangspaller. Du kan evt genbruge pallen til et smart insekthotel.
Kan jeg følge min levering via T&T?
- Ja, den dag vi pakker dine varer på lastbilen, sender vi en T&T sms til dig.
Hvor lang er leveringstiden?
- Leveringstiden på PLUS produkter er normalt mellem 5 og 10 hverdage.
Hvad gør jeg ved en reklamation?
- Har du en reklamation skal du altid henvende dig der hvor du har bestilt dine produkter.
Hvad gør jeg ved en transportskade?
- Har du observeret en transportskade, er det vigtig, at du hurtigst muligt tager billeder som dokumentation. Henvend dig herefter til din forhandler, så håndteres reklamationen herfra. Det er også vigtigt at du ikke tager dine produkter i brug, før en eventuel reklamation er afklaret med forhandleren.
Hvor skal jeg henvende mig med eventuelle spørgsmål?
- Har du spørgsmål til dine produkter eller til din forsendelse, skal du henvende dig der, hvor du har købt dine produkter.